|
მასწავლებლის
სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სოფიო
შეროზია
soposherozia@gmail.com
|
|
სასწავლო საგნის
სახელწოდება
|
მათემატიკა
|
|
სწავლების
კლასი
|
დაწყებითი
საფეხური - II კლასი.
|
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და
საათების რაოდენობა
|
5
კვირეული საათი. 35 კვირა.
2
სემესტრი - 175 საათი.
|
|
სასწავლო
კურსის ზოგადი აღწერა
|
რიცხვები და მოქმედებები:
მოსწავლე
ეცნობა ორნიშნა რიცხვებს, უკავშირებს ერთმანეთს თვლას, რიცხვებსა და რიცხვით სახელებს.
ასრულებს შეკება-გამოკლების მოქმედებებს, ახდენს გაორმაგება-განახევრებას, ხსნის
ამოცანებს.
კანონზომიერებები და ალგებრა:
განალაგებს ფიგურებს წესისი მიხედვით და წარმოადგენს მიმდევრობას.
გეომეტრია და სივრცის აღქმა:
შეუძლია
თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების ასაწყობად.შეუძლია
გარემოში ორიენტირება.ფიგურათა შედარება.
მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და
სტატისტიკა:
აგროვებს
მონაცემებს, განალაგებს მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობით.სიტყვიერად
ახასიათებს მონაცემთა სიას.
|
|
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ
კლასში
|
ე.ს.გ. გათვალისწინებული სასწავლო საგანი.
|
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
·
ლოგიკურ ამოცანაში მოცემული სიტუაციის
გაანალიზება, კავშირისა და კანონზომიერებათა გამოვლენა.
·
განიმტკიცონ გამოთვლითი უნარ-ჩვევები.
·
განივითარონ მსჯელობის უნარი.
·
განივითარონ საკუთარი აზრის გამოთქმის,
ურთიერთთანამშრომლობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევა.
·
განივითარონ
ზოგადინტელექტუალური უნარ-ჩვევები.
·
განიმტკიცონ ტოლი ფიგურების ცნება.
·
გამოიყენონ შეძენილი ცოდნა, განივითარონ
კომუნიკაციის, დიალოგის, საკუთარი აზრის გამოთქმის, თვითშეფასების უნარ-ჩვევა.
·
განივითარონ სამეტყველო უნარ-ჩვევები.
·
განივითარონ სივრცითი აზროვნება.
·
ისწავლონ ორიენტირება გარემოში და ობიექტების
ურთიერთგანლაგების აღწერა.
·
განიმტკიცონ რაოდენობების შეფასებისა და
შედარების უნარ-ჩვევები.
·
ისწავლონ უცნობი კომპონენტების მნიშვნელობის
პოვნა.
·
ისწავლონ პრობლემათა გადაჭრა.
·
გაიწაფონ თვლა-ანგარიში.
·
განივითარონ მიმდევრობის შედარების უნარ-ჩვევა.
·
შეძლონ შეძენილი ცოდნის სისტემაში მოყვანა.
·
გაიღრმავონ წარმოდგენები დროსა და დროის საზომი
ერთეულების შესახებ.
·
განიზოგადონ შეძენილი ცოდნა სიგრძის ცნების
შესახებ.
·
განივითარონ სიგრძის გაზომვის უნარ-ჩვევა.
·
გაეცნონ შეკრების ასოციაციურობის თვისებას,
გამოიყენონ შეკრების კომუტაციურობისა და ასოციაციურობის თვისებები.
|
|
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
·
მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვების დასახელება.
·
განახევრება-გაორმაგების შესრულება.
·
შეადაროს რაოდენობები.
·
ამოხსნას ამოცანები.
·
შეასრულოს შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
·
მოახდინოს დაკვირვება, მონაცემთა ამოკრება,
დაჯგუფება,.
|
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი
საბაზისო კომპეტენციები
|
·
მოსწავლლეებმა
იციან სკოლაში ქცევის
წესები.
·
დამოუკიდებლად
ორიენტირებენ სკოლაში.
·
ფლობენ
გამოთვლით უნარ-ჩვევებს.
·
იციან
საკუთარი აზრის გამოთქმა.
·
განვითარებული
აქვთ მსჯელობის უნარი.
·
ლოგიკური
აზროვნების უნარი.
·
გამომუშავებული
აქვთ მოუკიდებელი მუშაობის უნარ-ჩვევა.
|
|
კურსის ორგანიზაცია
|
ორგანიზების ფორმები:
·
ჯფუფური.
·
წყვილური.
·
დამოუკიდებელი.
·
მთელი კლასი.
მეცადინეობის ფორმები:
·
ლექციური.
·
პრაქტიული მუშაობა.
·
კომბინირებული პრეზენტაცია.
სწავლების მეთოდები:
·
ევრისტიკული.(სწავლა
აღმოჩენით)
·
ინტერაქტიული.
·
პრობლემური.
|
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
მიმდინარე შეფასებები:
განმავითარებელი.
შემაჯამებელი:
განმავითარებელი.
განმავითარებელი
შეფასება არის სიტყვიერი რეკომენდაცია, რჩევა.როგორც ზეპირი, ისე წერილობითი.
|
|
მისაღწევი შედეგები
|
რიცხვები და მოქმედებები:
v მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და
რიგი.
v მოსწავლეს
შეუძია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვები, რიცხვით სახელებს შორის
დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
v მოსწავლეს
შეუძლია განახევრება-გამორმაგების მოქმედებების შესრულება და მათი დაკავშირება
შეკრება-გამოკლებასთან და ერთმანეთთან.
v მოსწავლეს
შეუძლია და შეაფასოს და შეადაროს რაოდენობები 100-ის ფარგლებში.
v მოსწავლეს
შეუძლია რიცხვებისა და მათზე მოქმედებების გამოყენება გამოთვლებზე ამოცანების
ამოხსნისას.
კანონზომიერება და ალგებრა:
v მოსწავლეს
შეუძლია საგნების ან ნახატების/ფიგურების პერიოდული განლაგების განვრცობა,
წარმოდგენა და ერთმანეთთან შედარება.
v მოსწავლეს
შეუძლია შეკრების და გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანების
ამოხსნისას.
გეომეტრია და სივრცის აღქმა:
v მოსწავლეს
შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი
ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
v მოსწავლეს
შეუძლია გარემოში ორიენტირება და ობიექტთა ურთიერთგანლაგების აღწერა.
v მოსწავლეს
შეუძლია ფიგურათა ზომების შედარება და დადგენა.
მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და
სტატისტიკა:
v მოსწავლეს
შეუძლია თვისობრივი მონაცემების შეგროვება მისი უშუალო გარემოცვის შესახებ.
v მოსწავლეს
შეუძლია თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება.
v მოსწვლეს
შეუძლია თვისობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია.
|
|
რესურსი
|
მოსწავლის
წიგნი „მათემატიკა 2“. ი. რუხაძე. გამომცემლობა „პედაგოგიკა“.
„დამატებითი
სავარჯიშო მასალა“ - ი. რუხაძე. გამომცემლობა „პედაგოგიკა“.
„სავარჯიშო
კრებული“ -ი. რუხაძე. გამომცემლობა“პედაგოგიკა“.
„მათემატიკის
ტესტები“ - ზ. მწყერაშვილი. გამომცემლობა „თბილის 2007“.
„მათემატიკა
2“ - გოშხეთელიანი. გამომცემლობა „.....
ტექნიკური საშუალებები:
კომპიუტერი
„ბუკი“. ინტერნეტი.
თვალსაჩინოება.
პლაკატები,
ბარათები, საანგარიშო.
ადამიანური
რესურსი“
კოლეგა,
მშობელი.
|
სილაბუსები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий