შეფასების რუბრიკები

 საგანი: ქართული
მიმართულება: კითხვა
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად, ხმამაღლა(მთლიანი სიტყვებით) კითხულობს მარტივ ტექსტს.
კითხულობს მარტივი წინადადებებით შედგენილ ტექსტს.
ცდილობს წაიკითხოს მარტივი წინადადებებით შედგენილი ტექსტი.
უჭირს წაიკითხოს მარტივი წინადადებებით შედგენილი ტექსტი.
თავისუფლად შეუძლია ტექსტში კონკრეტული ინფორმაციის მოძებნა.
შეუძლია ტექსტში სხვადასხვა ინფორმაციის მოძებნა.
ცდილობს მოიძიოს ტექსტში კონკრეტული ინფორმაცია.
უჭირს მოძებნოს ტექსტში კონკრეტული ინფორმაცია.
ტექსტის ხმამაღლა კითხვისას სწორად მონიშნავს წინადადების საზღვრებს, იცავს პაუზას.
შეუძლია კითხვისას მონიშნოს  წინადადების საზღვრები.
ცდილობს კითხვისას მონიშნოს წინადადებების საზღვრები.
უჭირს კითხვისას წინადადებების საზღვრების მონიშვნა.
მოცემული ილუსტრაციის მიხედვით თავისუფლად გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ.
შეუძლია მოცემული ილუსტრაციის მიხედვით ვარაუდების გამოთქმა.
ცდილობს ილუსტრაციის მიხედვით გამოთქვას ვარაუდები ტექსტის შინაარისი შესახებ.
უჭირს ილუსტრაციის მიხედვით ვარაუდების გამოთქმა.
თავისუფლად გამოყოფს მითითებულ ან  საჭირო აბზაცს, ტექსტის დასაწყისსა და დასასრულს.
შეუძლია მიტითებული საწირო აბზაცის გამოყოფა.
ცდილობს გამოყოს მითითებული საჭირო აბზაცი.
უჭირს მითითებული საჭირო აბზაცის გამოყოფა.

მიმართულება: ზეპირმეტყველება.
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად რეაგირებს მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
შეუძლია ადეკვატური რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
ცდილობს ადეკვატური რეაგირება მოახდინოს მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
უჭირს ადეკვატური რეგირების ოხდენა მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
თავისუფლად გადმოსცემს მოსმენილი ტექსტის შინაარსს.
შეუძლია გადმოსცეს მოსმენილი ტექსტის შინაარსი.
ცდილობს გადმოსცეს მოსმენილი ტექსტის შინაარსი.
უჭირს გადმოსცეს მოსმენილი ტექსტის შინაარსი.
ამბის გადმოცემისას სწორად იყენებს მართებულ სიტყვაფორმებსა და მარტივ წინადადებებს.
შეუძლია სიტყვაფორმებისა და მარტივი წინადადებების გამოყენება ამბის გადმოცემისას.
ცდილობს ამბის გადმოცემისას გამოიყენოს მარტივი წინადადებები.
უჭირს სათანადო წინადადებებით ამბის გადმოცემა.







მიმართულება: წერა.
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად ადგენს სხვადასხვა სახის მარტივი შინაარსის ტექსტს და აფორმებს.
შეუძლია მარტივი შინაარსის ტექსტის შედგენა.
ცდილობს შეადგინოს მარტივი ტექსტი.
უჭირს მარტივი შინაარსის ტექსტის შედგენა.
თავისუფლად, სწრაფად და უშეცდომოდ პასუხობს კითხვებს, როგორც ზეპირად, ასევე წერილობით.
შეუძლია დასმულ შეკითხვაზე ზეპირი და წერილობითი პასუხის გაცემა.
ცდილობს დასმულ შეკითხვაზე პასუხის გაცემა.
უჭირს დასმულ შეკითხვაზე ამომწურავი პასუხის გაცემა.
კონტექსტის მიხედვით, მართებულად იყენებს ზმნის ფორმებს.
შეუძლია ზმნის ფორმების გამოყენება.
ცდილობს კონტექსტის მიხედვით გამოიყენოს ზმნის ფორმები.
უჭის ზმნის ფორმების გამოყენება.
თავისუფლად, ხმამაღლა კითხულობს საკუთარ ნაწერს და ასწორებს შემჩნეულ შეცდომებს.
შეუძლია საკუთარი ნაწერის კითხვა და შეცდომების გასწორება.
ცდილობს საკუთარი ნაწერი წაიკითხოს და გაასწოროს შემჩნეული შეცდომები.
უჭირს საკუთარი ნაწერის წაკითხვა.



საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად კითხულობს ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვებს. ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვებს, უთითებს ათეულისა და ერთეულის თანრიგებს.
შეუძლია ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების კითხვა. იცის წინა და მომდევნი რიცხვები, უთითებს ათეულისა და ერთეულის თანრიგებს.
ცდილობს დაასახელოს ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები, ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვებს.
უჭირს დაასახელოს ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები. ვერ განარჩევს ათეულისა და ერთეულის თანრიგებს.

ზეპირად, სწრაფად და უშეცდომოდ ასრულებს შეკრება-გამოკლების მოქმედებებს ათეულის გავლით.
შეუძლია უშეცდომოდ შეასრულოს შეკრება-გამოკლების მოქმედებები ათული გავლით.
ცდილობს შეასრულოს შეკრება-გამოკლების მოქმედებები ათეულის გავლით.
უჭირს შეკრება-გამოკლების მოქმედების შესრულება.
თავისუფლად ახდენს გაორმაგება-განახევრების ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირებას.
შეუძლია გაორმაგება-განახევრების ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირება.
ცდილობს მოახდინოს გაორმაგება- განახევრების დემონსტრირება.
უჭირს გაორმაგება-განახევრების დემონსტრირება
თავისუფლად ასახელებს რიცხვის უახლოეს ოცეულს, ათეულს ან ხუთეულს, განმარტავს პასუხს.
შეუძლია დაასახელოს რიცხვის უახლოესი ოცეული, ათეული ან ხუთეული.
ცდილობს დაასახელოს რიცხვის უახლოესი ოცეული, ათეული ან ხუთეული.
უჭირს რიცხვის უახლოესი ოცეულის, ათეულის ან ხუთეულის დასახელება.
ამოცანის პირობის მიხედვით, თავისუფლად განსაზღვრავს თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი.
შეუძლია ამოცანის პირობის მიხედვით განსაზღვროს თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი.
ცდილობს ამოცანის პირობის გაგებასა და გააზრებას.
უჭირს ამოცანის პირობის განსაზღვრა.
მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
მიმართულება: კანონზომიერება და ალგებრა.
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
მოცემული წესის მიხედვით თავისუფლად წარმოადგენს მხოლოდ ერთი ატრიბუტით განსხვავებული საგნის საშუალებით.
მოცემული წესის მიხედვით წარმოადგენს მხოლოდ ერთი ატრიბიტით განსხვავებული საგნის საშუალებით.
ცდილობს მოცემული წესის მიხედვით წარმოადგინოს მიმდევრობის შემდეგი წევრი.
უჭირს წარმოადგინოს მიმდევრობის შემდეგი წევრი.
თავისუფლად იყენებს შეკრების კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებებს რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.
იყენებს შეკრების კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებებს რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.                                   

ცდილობს გამოიყენოს  შეკრების კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებები რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.                               

უჭირს გამოიყენოს  შეკრების კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებები რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.                            






მიმართულება: გეომეტრია და სივრცის აღქმა.
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
მოსწავლეს თავისუფლად შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
ცდილობს თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენებას ფიგურების აღსაწერად.
უჭირს თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
თავისუფლად განალაგებს ობიექტებს მითითებული წესის მიხედვით.
განალაგებს ობიექტებს მითითებული წესის მიხედვით.
ცდილობს განალაგოს ობიექტები მითითებული წესის მიხედვით.
უჭირს განალაგოს ობიექტები მითითებული წესის მიხედვით.
უშეცდომოდ ადარებს და ადგენს ფიგურათა ზომებს.
შეუძლია ფიგურათა ზომების შედარება და დადგენა.
ცდილობს ფიგურათა ზომების შედარებას და დადგენას.
უჭირს ფიგურათა ზომების შედარება  და დადგენა.







მიმართულება: მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა.
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად აგროვებს მონაცემებს რეალურ ობიექტებზე დაკვირვებით.
შეუძლია მონაცემების შეგროვება ობიექტებზე დაკვირვებით.
ცდილობს მონაცემების შეგროვებას რეალურ ობიექტებზე დაკვირვებით.
უჭირს მონაცემების შეგროვება ობიექტებზე დაკვირვებით.
თავისუფლად შეუძლია თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება.
შეუძლია თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება.
ცდილობს თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგებას.
უჭირს თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება.
სიტყვიერად ახასიათებს მონაცემთა სიას.
შეუძლია მონაცემთა სიის სიტყვიერად დახასიათება.
ცდილობს მონაცემთა სიის სიტყვიერად დახასიათებას.
უჭირს მონაცემთა სიის სიტყვიერად დახასიათება.






საგანი: ბუნება
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად აღწერს მცენარისა და ცხოველის სხეულის ძირითად ნაწილებს.
შეუძლია ცხოველისა და მცენარის სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერა.
ცდილობს ცხოველისა და მცენარის სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერას.
უჭირს მცენარისა და ცხოველის ძირითადი ნაწილების აღწერა.
განიხილავს ზრდას, როგორც ცოცხალის თვისებას.
შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის თვისება.
ცდილობს განხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის თვისება.
უჭირს ზრდის პროცესის განხილვა.

მიმართულება: სხეულები და მოვლენები
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად აღწერს ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობებს.
შეუძლია ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობების აღწერა.
ცდილობს ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობების აღწერა.
უჭირს ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობების აღწერა.

მიმართულება: დედამიწა და გარესამყარო
საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
თავისუფლად შეუძლია სეზონური მოვლენების დახასიათება.
შეუძლია სეზონური მოვლენების დახასიათება.
ცდილობს სეზონური მოვლენების დახასიათება.
უჭირს სეზონური მოვლენების დახასიათება.
თავისუფლად ორიენტირებს ნაცნობ გარემოში.
შეუძლია ნაცნობ გარემოში ორიენტირება.
ცდილობს ნაცნობ გარემოში ორიენტირება.
უჭირს ნაცნობ გარემოში ორიენტირება.
თავისუფლად შეუძლია ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება.
შეუძლია ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება.
ცდილობს ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება.
უჭირს ამინდის კომპონნენტების აღწერა და დახასიათება.









მიმართულება: ადამიანი და გარემო

საუკეთესო
კარგი
საშუალო
სუსტი
იცავს პირადი ჰიგიენის ძირითად წესებს.
შეუძლია პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვა.
ცდილობს პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვას.
უჭირს პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვა.
იცავს უსაფრთხო ქცევის ძირითად წესებს.
შეუძლია უსაფრთხო ქცევის ძირითად წესებს.
ცდილობს უსაფრთხო ქცევის ძირითადი წესების დაცვას.
უჭირს უსაფრთხო ქცევის ძირითადი წესების დაცვა.
თავისუფლად შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებუ-ლების გამოხატვა.
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი
დამოკიდებუ-ლების გამოხატვა.
ცდილობს გამოხატოს გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდე-
ბულება.
უჭირს გარემოსადმის საკუთარი დამოკიდებუ-
ლების გამოხატვა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий