საგანი: ქართული
მიმართულება:
კითხვა
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად, ხმამაღლა(მთლიანი
სიტყვებით) კითხულობს მარტივ ტექსტს.
|
კითხულობს მარტივი წინადადებებით
შედგენილ ტექსტს.
|
ცდილობს წაიკითხოს მარტივი
წინადადებებით შედგენილი ტექსტი.
|
უჭირს წაიკითხოს მარტივი
წინადადებებით შედგენილი ტექსტი.
|
თავისუფლად შეუძლია ტექსტში
კონკრეტული ინფორმაციის მოძებნა.
|
შეუძლია ტექსტში სხვადასხვა
ინფორმაციის მოძებნა.
|
ცდილობს მოიძიოს ტექსტში
კონკრეტული ინფორმაცია.
|
უჭირს მოძებნოს ტექსტში
კონკრეტული ინფორმაცია.
|
ტექსტის ხმამაღლა კითხვისას
სწორად მონიშნავს წინადადების საზღვრებს, იცავს პაუზას.
|
შეუძლია კითხვისას მონიშნოს წინადადების საზღვრები.
|
ცდილობს კითხვისას მონიშნოს
წინადადებების საზღვრები.
|
უჭირს კითხვისას წინადადებების
საზღვრების მონიშვნა.
|
მოცემული ილუსტრაციის
მიხედვით თავისუფლად გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ.
|
შეუძლია მოცემული ილუსტრაციის
მიხედვით ვარაუდების გამოთქმა.
|
ცდილობს ილუსტრაციის
მიხედვით გამოთქვას ვარაუდები ტექსტის შინაარისი შესახებ.
|
უჭირს ილუსტრაციის მიხედვით
ვარაუდების გამოთქმა.
|
თავისუფლად გამოყოფს
მითითებულ ან საჭირო აბზაცს, ტექსტის დასაწყისსა
და დასასრულს.
|
შეუძლია მიტითებული საწირო
აბზაცის გამოყოფა.
|
ცდილობს გამოყოს მითითებული
საჭირო აბზაცი.
|
უჭირს მითითებული საჭირო
აბზაცის გამოყოფა.
|
მიმართულება:
ზეპირმეტყველება.
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად რეაგირებს
მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
|
შეუძლია ადეკვატური რეაგირება
მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
|
ცდილობს ადეკვატური რეაგირება
მოახდინოს მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
|
უჭირს ადეკვატური რეგირების
ოხდენა მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
|
თავისუფლად გადმოსცემს
მოსმენილი ტექსტის შინაარსს.
|
შეუძლია გადმოსცეს მოსმენილი
ტექსტის შინაარსი.
|
ცდილობს გადმოსცეს მოსმენილი
ტექსტის შინაარსი.
|
უჭირს გადმოსცეს მოსმენილი
ტექსტის შინაარსი.
|
ამბის გადმოცემისას სწორად
იყენებს მართებულ სიტყვაფორმებსა და მარტივ წინადადებებს.
|
შეუძლია სიტყვაფორმებისა
და მარტივი წინადადებების გამოყენება ამბის გადმოცემისას.
|
ცდილობს ამბის გადმოცემისას
გამოიყენოს მარტივი წინადადებები.
|
უჭირს სათანადო წინადადებებით
ამბის გადმოცემა.
|
მიმართულება:
წერა.
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად ადგენს სხვადასხვა
სახის მარტივი შინაარსის ტექსტს და აფორმებს.
|
შეუძლია მარტივი შინაარსის
ტექსტის შედგენა.
|
ცდილობს შეადგინოს მარტივი
ტექსტი.
|
უჭირს მარტივი შინაარსის
ტექსტის შედგენა.
|
თავისუფლად, სწრაფად
და უშეცდომოდ პასუხობს კითხვებს, როგორც ზეპირად, ასევე წერილობით.
|
შეუძლია დასმულ შეკითხვაზე
ზეპირი და წერილობითი პასუხის გაცემა.
|
ცდილობს დასმულ შეკითხვაზე
პასუხის გაცემა.
|
უჭირს დასმულ შეკითხვაზე
ამომწურავი პასუხის გაცემა.
|
კონტექსტის მიხედვით,
მართებულად იყენებს ზმნის ფორმებს.
|
შეუძლია ზმნის ფორმების
გამოყენება.
|
ცდილობს კონტექსტის მიხედვით
გამოიყენოს ზმნის ფორმები.
|
უჭის ზმნის ფორმების
გამოყენება.
|
თავისუფლად, ხმამაღლა
კითხულობს საკუთარ ნაწერს და ასწორებს შემჩნეულ შეცდომებს.
|
შეუძლია საკუთარი ნაწერის
კითხვა და შეცდომების გასწორება.
|
ცდილობს საკუთარი ნაწერი
წაიკითხოს და გაასწოროს შემჩნეული შეცდომები.
|
უჭირს საკუთარი ნაწერის
წაკითხვა.
|
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად კითხულობს ერთნიშნა და
ორნიშნა რიცხვებს. ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვებს, უთითებს ათეულისა და ერთეულის
თანრიგებს.
|
შეუძლია ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების
კითხვა. იცის წინა და მომდევნი რიცხვები, უთითებს ათეულისა და ერთეულის თანრიგებს.
|
ცდილობს დაასახელოს ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვები, ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვებს.
|
უჭირს დაასახელოს ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვები. ვერ განარჩევს ათეულისა და ერთეულის თანრიგებს.
|
ზეპირად, სწრაფად და უშეცდომოდ ასრულებს
შეკრება-გამოკლების მოქმედებებს ათეულის გავლით.
|
შეუძლია უშეცდომოდ შეასრულოს შეკრება-გამოკლების
მოქმედებები ათული გავლით.
|
ცდილობს შეასრულოს შეკრება-გამოკლების
მოქმედებები ათეულის გავლით.
|
უჭირს შეკრება-გამოკლების მოქმედების
შესრულება.
|
თავისუფლად ახდენს გაორმაგება-განახევრების
ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირებას.
|
შეუძლია გაორმაგება-განახევრების
ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირება.
|
ცდილობს მოახდინოს გაორმაგება- განახევრების
დემონსტრირება.
|
უჭირს გაორმაგება-განახევრების დემონსტრირება
|
თავისუფლად ასახელებს რიცხვის უახლოეს
ოცეულს, ათეულს ან ხუთეულს, განმარტავს პასუხს.
|
შეუძლია დაასახელოს რიცხვის უახლოესი
ოცეული, ათეული ან ხუთეული.
|
ცდილობს დაასახელოს რიცხვის უახლოესი
ოცეული, ათეული ან ხუთეული.
|
უჭირს რიცხვის უახლოესი ოცეულის,
ათეულის ან ხუთეულის დასახელება.
|
ამოცანის პირობის მიხედვით, თავისუფლად
განსაზღვრავს თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი.
|
შეუძლია ამოცანის პირობის მიხედვით
განსაზღვროს თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი.
|
ცდილობს ამოცანის პირობის გაგებასა
და გააზრებას.
|
უჭირს ამოცანის პირობის განსაზღვრა.
|
მიმართულება:
რიცხვები და მოქმედებები
მიმართულება:
კანონზომიერება და ალგებრა.
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
მოცემული წესის მიხედვით
თავისუფლად წარმოადგენს მხოლოდ ერთი ატრიბუტით განსხვავებული საგნის საშუალებით.
|
მოცემული წესის მიხედვით
წარმოადგენს მხოლოდ ერთი ატრიბიტით განსხვავებული საგნის საშუალებით.
|
ცდილობს მოცემული წესის
მიხედვით წარმოადგინოს მიმდევრობის შემდეგი წევრი.
|
უჭირს წარმოადგინოს მიმდევრობის
შემდეგი წევრი.
|
თავისუფლად იყენებს შეკრების
კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებებს რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის
გამოსათვლელად.
|
იყენებს შეკრების კომუტაციურობისა
და ასოცაციურობის თვისებებს რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.
|
ცდილობს გამოიყენოს შეკრების კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებები
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.
|
უჭირს გამოიყენოს შეკრების კომუტაციურობისა და ასოცაციურობის თვისებები
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად.
|
მიმართულება:
გეომეტრია და სივრცის აღქმა.
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
მოსწავლეს თავისუფლად
შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
|
შეუძლია თვისობრივი და
რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
|
ცდილობს თვისობრივი და
რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენებას ფიგურების აღსაწერად.
|
უჭირს თვისობრივი და
რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
|
თავისუფლად განალაგებს
ობიექტებს მითითებული წესის მიხედვით.
|
განალაგებს ობიექტებს
მითითებული წესის მიხედვით.
|
ცდილობს განალაგოს ობიექტები
მითითებული წესის მიხედვით.
|
უჭირს განალაგოს ობიექტები
მითითებული წესის მიხედვით.
|
უშეცდომოდ ადარებს და
ადგენს ფიგურათა ზომებს.
|
შეუძლია ფიგურათა ზომების
შედარება და დადგენა.
|
ცდილობს ფიგურათა ზომების
შედარებას და დადგენას.
|
უჭირს ფიგურათა ზომების
შედარება და დადგენა.
|
მიმართულება:
მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა.
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად აგროვებს
მონაცემებს რეალურ ობიექტებზე დაკვირვებით.
|
შეუძლია მონაცემების
შეგროვება ობიექტებზე დაკვირვებით.
|
ცდილობს მონაცემების
შეგროვებას რეალურ ობიექტებზე დაკვირვებით.
|
უჭირს მონაცემების შეგროვება
ობიექტებზე დაკვირვებით.
|
თავისუფლად შეუძლია თვისობრივი
მონაცემების მოწესრიგება.
|
შეუძლია თვისობრივი მონაცემების
მოწესრიგება.
|
ცდილობს თვისობრივი მონაცემების
მოწესრიგებას.
|
უჭირს თვისობრივი მონაცემების
მოწესრიგება.
|
სიტყვიერად ახასიათებს
მონაცემთა სიას.
|
შეუძლია მონაცემთა სიის
სიტყვიერად დახასიათება.
|
ცდილობს მონაცემთა სიის
სიტყვიერად დახასიათებას.
|
უჭირს მონაცემთა სიის
სიტყვიერად დახასიათება.
|
საგანი:
ბუნება
მიმართულება:
ცოცხალი სამყარო
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად აღწერს მცენარისა
და ცხოველის სხეულის ძირითად ნაწილებს.
|
შეუძლია ცხოველისა და
მცენარის სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერა.
|
ცდილობს ცხოველისა და
მცენარის სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერას.
|
უჭირს მცენარისა და ცხოველის
ძირითადი ნაწილების აღწერა.
|
განიხილავს ზრდას, როგორც
ცოცხალის თვისებას.
|
შეუძლია განიხილოს ზრდა,
როგორც ცოცხალის თვისება.
|
ცდილობს განხილოს ზრდა,
როგორც ცოცხალის თვისება.
|
უჭირს ზრდის პროცესის
განხილვა.
|
მიმართულება:
სხეულები და მოვლენები
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად აღწერს ადვილად
დაკვირვებადი მოძრაობებს.
|
შეუძლია ადვილად დაკვირვებადი
მოძრაობების აღწერა.
|
ცდილობს ადვილად დაკვირვებადი
მოძრაობების აღწერა.
|
უჭირს ადვილად დაკვირვებადი
მოძრაობების აღწერა.
|
მიმართულება:
დედამიწა და გარესამყარო
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
თავისუფლად შეუძლია სეზონური
მოვლენების დახასიათება.
|
შეუძლია სეზონური მოვლენების
დახასიათება.
|
ცდილობს სეზონური მოვლენების
დახასიათება.
|
უჭირს სეზონური მოვლენების
დახასიათება.
|
თავისუფლად ორიენტირებს
ნაცნობ გარემოში.
|
შეუძლია ნაცნობ გარემოში
ორიენტირება.
|
ცდილობს ნაცნობ გარემოში
ორიენტირება.
|
უჭირს ნაცნობ გარემოში
ორიენტირება.
|
თავისუფლად შეუძლია ამინდის
კომპონენტების აღწერა და დახასიათება.
|
შეუძლია ამინდის კომპონენტების
აღწერა და დახასიათება.
|
ცდილობს ამინდის კომპონენტების
აღწერა და დახასიათება.
|
უჭირს ამინდის კომპონნენტების
აღწერა და დახასიათება.
|
მიმართულება:
ადამიანი და გარემო
საუკეთესო
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
იცავს პირადი ჰიგიენის
ძირითად წესებს.
|
შეუძლია პირადი ჰიგიენის
ძირითადი წესების დაცვა.
|
ცდილობს პირადი ჰიგიენის
ძირითადი წესების დაცვას.
|
უჭირს პირადი ჰიგიენის
ძირითადი წესების დაცვა.
|
იცავს უსაფრთხო ქცევის
ძირითად წესებს.
|
შეუძლია უსაფრთხო ქცევის
ძირითად წესებს.
|
ცდილობს უსაფრთხო ქცევის
ძირითადი წესების დაცვას.
|
უჭირს უსაფრთხო ქცევის
ძირითადი წესების დაცვა.
|
თავისუფლად შეუძლია გარემოსადმი
საკუთარი დამოკიდებუ-ლების გამოხატვა.
|
შეუძლია გარემოსადმი
საკუთარი
დამოკიდებუ-ლების გამოხატვა.
|
ცდილობს გამოხატოს გარემოსადმი
საკუთარი დამოკიდე-
ბულება.
|
უჭირს გარემოსადმის საკუთარი
დამოკიდებუ-
ლების გამოხატვა.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий